Forero de l'any 2010
Escrito 21 enero 2011 - 01:45
La raó del teu vot és igual, vota pel que et sona més, pel que et cau més simpàtic, pel més carismàtic. Lo que tu vulguis.
En 7 dies es tancarà la votació i és procedirà a l'entrega de tant bonic logo amb el nom del guanyador :lol:
Escrito 21 enero 2011 - 01:56
Escrito 21 enero 2011 - 02:03
Uf... pels 2 ultims la competència seria ferotge!!I quan fem l'aniversari del foro hem de fer votacions al forero carismatic, al mes troll, al que hi toca menys... etc xD
Escrito 21 enero 2011 - 02:05
:lol: :lol: :lol: quanta raó!Uf... pels 2 ultims la competència seria ferotge!!I quan fem l'aniversari del foro hem de fer votacions al forero carismatic, al mes troll, al que hi toca menys... etc xD
Escrito 21 enero 2011 - 02:19
Escrito 21 enero 2011 - 04:44
Escrito 21 enero 2011 - 05:44
Tots estimem a la Unió,i volem que el club no mori,i que continuii ben viu,on sigui,però viu,això és el més important, les persones passen,però l´entitat està per damunt de tots.
VISCA EL LLEIDA !!
Escrito 21 enero 2011 - 11:42
A veure, que compro entrades per vosaltres a 2 eurus, però tan com a forero de l'any, que estic registrat el setembre... jajaja
Votem l'skinner, ja posats hehehe
A veure els resultats finals...
I sóc carismàtic, però no soc Hitler
Escrito 22 enero 2011 - 12:41
Uf... pels 2 ultims la competència seria ferotge!!I quan fem l'aniversari del foro hem de fer votacions al forero carismatic, al mes troll, al que hi toca menys... etc xD
Jo donaria el "foro world player"
Escrito 22 enero 2011 - 01:51
Per mi no hi ha un forero del any, tots som els foreros del any!!
Escrito 30 enero 2011 - 10:33
Fa dos dies que es va tancar l'enquesta i CatisnotEsp1993 i lajornada han empatat amb 12 vots cadascun.
Amb el poder que m'otorgo a mi mateix jo us declaro foreros de l'any 2010
Escrito 31 enero 2011 - 09:22
Escrito 31 enero 2011 - 09:37
Escrito 31 enero 2011 - 11:38
i CatisnotEsp1993 i lajornada han empatat amb 12 vots cadascun.
Moltes felicitats companys,us ho mereixeu tots dos
Escrito 31 enero 2011 - 11:53
Enhorabona a tots els que heu fet una mica mes gran aquesta web participant activament, i tandebó seguiu compartint les vostres opinions i propostes per fer tant de la web com del Lleida un club millor i de tots i totes!
Salut i força Lleida!
Escrito 01 febrero 2011 - 12:26
No s'escriuen tants missatges des del setembre de l'any 2007 8O
Escrito 01 febrero 2011 - 08:37
Realment aixo us ho mereixeu tots els que heu començat a entrar al foro i a participar activament, fa uns mesos nomes es veien 3 posts una mica actius al dia, i des de novembre cap aqui cada cop hi ha mes posts actius i mes usuaris nous postejant, i també es d'agrair que contra més temps passa els nous postejen millor, sense tantes faltes i sobretot amb més coherencia.
Enhorabona a tots els que heu fet una mica mes gran aquesta web participant activament, i tandebó seguiu compartint les vostres opinions i propostes per fer tant de la web com del Lleida un club millor i de tots i totes!
Salut i força Lleida!
Totalment d'acord!
Per cert avere quan se fa el millor forero de l'any 2005 xD
Escrito 01 febrero 2011 - 11:59
I no sé si estic en la direcció correcte,però crec,pel que puc percebre en la distància,que hi ha com una mena de resurgiment de l´estimació de la gent per la entitat,potser és ,que la gent s´adona que hi ha alguna cosa molt important en joc,perquè siguem clars, a la vida,un no dóna sovint valor a les coses,fins que aquestes es perden.
I esperemm que La U.E. Lleida,tingui corda per estona.
Escrito 02 febrero 2011 - 01:08
Doncs mira, et comentaré el meu cas particular,jo entrava al foro molt de tant en tant, ja farà un parell d´anys,però aquest any, arrel de tot el merder de la llei concursal,el meu lleidatanisme s´ha rebelat i ha fet que m´interesès més pel club, el seguís més directament i al final em decidís a donar-me d´alta.
I no sé si estic en la direcció correcte,però crec,pel que puc percebre en la distància,que hi ha com una mena de resurgiment de l´estimació de la gent per la entitat,potser és ,que la gent s´adona que hi ha alguna cosa molt important en joc,perquè siguem clars, a la vida,un no dóna sovint valor a les coses,fins que aquestes es perden.
I esperemm que La U.E. Lleida,tingui corda per estona.
IDEEEMMM
Jo tb veig el mateix...totalment dacord am tu Escoda
pd: gracies per guardarme el paraigues al narcis sala xD
Escrito 02 febrero 2011 - 02:49
i CatisnotEsp1993 i lajornada han empatat amb 12 vots cadascun.
Felicitats als dos!!!
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos