Escrito 22 junio 2011 - 11:20
Sobre lo del Miki, a mi era un tio que m'encantava. Un organitzador-cervell que fa una bona pressió és una combinació que es veu poques vegades. Quan va marxar vaig dir que el trobaríem molt a faltar. Si tornès, seria una notícia fantàstica.
I sobre les possibilitats del Lleida l'any vinent, tinc els meus dubtes. En primer lloc, hauriem de ser un equip fort perquè estarem sense deute i com molt bé han dit per aquí dalt, amb els sous avalats. És a dir, podràs anar-li a un jugador i dir-li: "aquí vostè cobrarà cada més 100% segur". I això pesa molt en una categoria on els endarreriments són el pa de cada dia.
A més, conservem l'equip tècnic, tenim un dels millors camps de 2aB i Lleida està ben connectada amb transports (amb l'AVE pots anar a on et doni la gana d'Espanya en poques hores).
Però també tenim coses negatives: un projecte que acaba de nàixer i que començarà a treballar tard, marxaran els jugadors més bons i trigarem en tenir la plantilla al complet.
No ho sé, penso que les primeres jornades seran molt més decisives que mai, però que tenim una bona oportunitat.