Ir al contenido

Foto
- - - - -

Lleida-Benidorm

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
120 respuestas en este tema

#61 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 13 diciembre 2009 - 06:56

El tema penals. El miki ha fallat els 3 o 4 penaltis que ha xutat amb el lleida, el galiano diria que és el que va fallar a mallorca i avui falla jonan, si els fallem es perquè no en sabem més.

Galiano no va fallar un penal al Rico Pérez contra l'Alacant?

Potser, ho he dit de memòria i a la radio havien dit que haviem fallat un penalti contra el mallorca i m'he guiat per això pq no m'en recordo quin partit va ser. Potser era l'alacant

#62 Castigador

Castigador

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 06:57

Jo crec que el partit el donaran per guanyat al Lleida, però dependrà del que fiqui l'arbitre a l'acta.

ojala.....

#63 Lukather

Lukather

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 06:59

El tema penals. El miki ha fallat els 3 o 4 penaltis que ha xutat amb el lleida, el galiano diria que és el que va fallar a mallorca i avui falla jonan, si els fallem es perquè no en sabem més.

Galiano no va fallar un penal al Rico Pérez contra l'Alacant?

El va llençar més aprop del corner que de la porteria... :lol:

Sí, millor ens ho prenem amb humor...

Jo l'únic que denuncio es que no hagi una estratègia clara i precisa amb el tema dels penals.

I de pas que aprenguin a llençar-los, no els demano que ho facin com l'Ibrahimovic ahir (gran!!), però segons deien per la ràdio el Jonan l'ha llençat igual que aquell que va fallar el Miki l'any passat al camp del Badalona... Fins i tot al bo del Sergi Tor se li han escapat les llàgrimes d'impotència quan comentava que així no es podia llençar un penal.

#64 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 13 diciembre 2009 - 06:59

La norma és que s'han de jugar a no ser que l'órgan competent decideixi el contrari, molt grossa l'han hagut de fer perquè ens donin el partit guanyat em sembla.

#65 marcelinho

marcelinho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:00

Jo crec que el partit el donaran per guanyat al Lleida, però dependrà del que fiqui l'arbitre a l'acta.

ojala.....

ojala... Pero ho trobaria bastant incoherent. El que trobaria més coherent seria que fessin pagar els gastos de desplaçament i hotel del Lleida al Benidorm.

#66 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:05

I perquè ha saltat al camp esta gent?

#67 Juanjo123

Juanjo123

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Em temo que comencem a ser carn de canó... El partit no ens el donaran pas per guanyat. Ara mateix no sento la ràdio, però m'apostaria alguna cosa que es jugaran els 10 minuts restants a porta tancada.

#68 Lukather

Lukather

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

ojala.....

ojala... Pero ho trobaria bastant incoherent. El que trobaria més coherent seria que fessin pagar els gastos de desplaçament i hotel del Lleida al Benidorm.

Certament, aquesta seria un decisió molt coherent.

Donar-nos la victòria ens aniria de fàbula i tant de bo ho facin, ho necessitem molt. Això em diu el cor. Ara bé, el cap em diu (posant-me a la pell d'un aficionat del Benidorm) que no seria gens just. Però menys just seria que a sobre haguessim de sufragar nosaltres les despeses d'un altre viatge a la Marina Alta, amb els diners que ens sobren...

#69 BalaFiero

BalaFiero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:06

ojala.....

Lo més coherent:

Sansió econòmica al Benidorm.
Tancament del camp del Benidorm.
Reemprendre els 10 minuts que queden de partit més el descompte.
Despeses de desplaçament i hotel del Lleida a càrrec del Benidorm.

Donar el partit per acabat suposaria beneficiar al Benidorm, per tant queda descartat. La victòria al Lleida no es descarta, però és molt dificil que la concedeixin.

#70 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:07

Segurament (ho han dit a segreradio), el Lleida tindra que tornar per jugar els 10 minuts, i els costos tindran que anar a carrec del Benidorm.

I segurament els hi tancaran el camp, no se sap cuantes jornades.

#71 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:08

ojala.....

Lo més coherent:

Donar el partit per acabat suposaria beneficiar al Benidorm, per tant queda descartat. La victòria al Lleida no es descarta, però és molt dificil que la concedeixin.

EXACTE

#72 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:11

ojala.....

Lo més coherent:

Totalment d'acord. Si s'hagués suspès el partit i estiguéssim guanyant, potser si que es donaria el partit per acabat però jo crec que segurament es rependran els 10 minuts sense que el lleida es faci càrrec de les despeses

#73 toni_lleidata

toni_lleidata

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:14

esta parlant el president del lleida i ell vol que es torni a jugar el partit els 90 minuts

#74 AsRoC

AsRoC

Senior Member

• Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:14

Ostia el pobre Guardiola, a la sala de premsa no lentenen en català però si en valencià.

Quanta raó el Bujan...

#75 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:15

Ostia el pobre Guardiola, a la sala de premsa no lentenen en català però si en valencià.

Quanta raó el Bujan...

jaja lo bo del cas esque li ha dit el mateix xdxd :lol:

#76 Castigador

Castigador

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:16

El presiedent del Lleida nacho rivadulla, diu que demanarà a la federació, que o bé puguem jugar el partit de nou....o be una altra mesura en contra del benidorm...

Ja que segons ell troba que si fem aquests 8 minuts..indiferentmnt dels costos de desplaçaments, animicament no ens ajudarà res. I que ya han agut casos de que han repetit integrament el partit.

Encara que te l¡ultima paraula el consell de competicio.

#77 Lukather

Lukather

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:17

Quanta raó el Bujan...

Home, no et passis, el Bujan va catalogar a tots els valencians com a FdP i no tots els valencians són així. Les generalitzacions mai son positives.

#78 BalaFiero

BalaFiero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:18

El Laso li està fotent canya a l'Emili en directe per Segre Ràdio... :twisted:

#79 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:18

Quanta raó el Bujan...

jaja lo bo del cas esque li ha dit el mateix xdxd :lol:

:D xD Fot gràcia però realment ha estat patètic

#80 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 diciembre 2009 - 07:19

Quanta raó el Bujan...

Home, no et passis, el Bujan va catalogar a tots els valencians com a FdP i no tots els valencians són així. Les generalitzacions mai son positives.

Totalment d'acord.

Mai es pot posar a tota la gent en un mateix sac.

Ole tus huevos Laso, encara que els teus escrits son de lo més patetics, avui m'ha agradat la unica pregunta que he sentit que li has fet a Emili, li estave dien que portem 17 partits, i que aixo no semble trobar cap bon camí..... cosa que crec que es totalment certa.

2 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 2 invitados, 0 usuarios anónimos