Llibertat per Santos,ultra Marselles.
Escrito 03 diciembre 2008 - 11:19
Libérez Santos!!!!
Escrito 04 diciembre 2008 - 12:42
en fi, que sembla increible que aquests seguidors s'haguin passejat tot el món amb la bandereta aquesta i vaguin a Madrid i no puguin..LAMENTABLE, em diguesin un altre camp i encara ho acceptaria, pero el Calderon? on contes les mils de banderes i bufandes que hi han en favor del feixisme? PATÈTIC!
Escrito 04 diciembre 2008 - 02:11
I a tot aixo, s'afegeix que la policia ejpanyola fa us de la seva força cap aquests aficionats, pero no tenen ous a enfrontar-se amb els Frente Patetico.
Visca la democràcia a l'espanyola !
Escrito 05 diciembre 2008 - 03:04
un pavo que pega a un policia hay que liberarle?
por mi,que se pudra en la carcel
Escrito 05 diciembre 2008 - 03:26
Escrito 05 diciembre 2008 - 03:41
y <font color=red>perque</font> hay que liberarle?
La policia carrega sense raó (la pancarta no té res especial i no havia ofert cap problema a cap estadi europeu) i ara s'ha d'agafar un cap de turc per justificar que l'acció de la policia no era innecessària i desproporcionada. En massa ocasions els problemes no els ocasions els aficionats, ultres o el que siguin, els comença la policia. I sinó que preguntin a qualsevol que estigués al mini el darer Barça B - Lleida.
Escrito 05 diciembre 2008 - 04:38
Santos al carrer!!!
Escrito 06 diciembre 2008 - 01:10
Escrito 06 diciembre 2008 - 10:53
Llavors la policia també,no? Et recordo que va ser la causant de l'altercat carregant injustificadament contra els CU'84..Per mi <font color=red>aquest</font> tio es un inútil, com tots els que la lien als camps.
Escrito 08 diciembre 2008 - 08:32
Escrito 08 diciembre 2008 - 09:54
Escrito 09 diciembre 2008 - 11:35
y <font color=red>perque</font> hay que liberarle?
sense enrtrar en si està bé o malament lo del mirasierra....
3 anys i pico a la presó per empenyer a un policia és el teu equilibri de la justícia? "que se pudra en la cárcel"? tens una gran visió de futur de la nostra societat.
Escrito 09 diciembre 2008 - 01:05
que quieres que esto sea la ley de la selva?
y al que dice que no he sufrido el acoso policial,yo he terminado en un Samur en Madrid y tu?
Escrito 09 diciembre 2008 - 04:58
y que vision quieres que tenga de la sociedad?
y al que dice que no he sufrido el acoso policial,yo he terminado en un Samur en Madrid y tu?
Yo tanto como acabar en el samur no, pero pillar he pillado bastante, asi pues, como puedes decir eso de alguien que tan solo empuja a un policia i luego le meten la del pulpo en la grada?
Es increible, i mas increible aun la manipulacion informativa que se da aqui.
Escrito 09 diciembre 2008 - 06:57
y que vision quieres que tenga de la sociedad?
lo que vulguis company... però tres anys al talego per empenyer un policia és d'una societat desemvolupada ...igual que utilitzar la violència ( m'avanço a la teva resposta tòpica que anaves a fer)
Escrito 09 diciembre 2008 - 09:07
Tan la justícia espanyola com la policia nacional han quedat amb el cul enlaire, Santos ja es lliure sota una fiança de 6.000 euros, després que fos acceptat el recurs de la defensa.
Go Olimpique, go!!
Escrito 09 diciembre 2008 - 10:29
Fuera politikeos
SANTOS a cascarla joderos PAPE DIOUFF jajaja
Escrito 10 diciembre 2008 - 12:03
y luego que me venga el presidente de un equipo a defenderlos,me descojono,o el del Madrid que los lleva a las Asambleas,es vergonzoso,pero supongo que es lo que hay,no?
Escrito 10 diciembre 2008 - 12:35
Los fas??? xDDD Es un nou clan això o que???fuera estos putos fas i antifas de los campos de futbol
Fuera politikeos
SANTOS a cascarla joderos PAPE DIOUFF jajaja
Escrito 10 diciembre 2008 - 01:02
Si un noi per donar una espenta, perquè no se sap encara si ell va tirar una cadira al cap d'un policia, se'l fot a la presó tres anys i gent que a la carretera mata conduint cotxes a 160 per hora i als dos dies al carrer, o gent que fot pallisses a les seves parelles i estan pel carrer com un ciutadà més o assassins que volten pel món, que la polícia no troba o no vol trobar, i que vingui un xaval a veure un partit de futbol, es trobi al mig d'un embolic i l'hi fotin tres anys de pressó, és per no anar més a veure cap país.
Així si el partit Cultural Leonesa - Lleida ens fotem a cops i algú del lleida es troba emmerdat per allí al mig i el detenen sense haver set culpable de res i el foten 5 anys a la presó, algú d'aquí ho trobaria bé?
També és cert que sabent que ambdues aficions eren tant antagòniques no feia falta arribar a aquests extrems, és podia anar a Anfield o al camp del PSV i no feia faltar anar al Calderón...
En fi, no sé penso que per un pobre xaval que encara no s'ha demostrat res se li està foten massa pressió..., ara bé és la meva opinió!
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos