futbolbar.info
Escrito 04 febrero 2008 - 09:06
Escrito 04 febrero 2008 - 09:18
Escrito 04 febrero 2008 - 09:51
Escrito 04 febrero 2008 - 10:03
Escrito 04 febrero 2008 - 10:06
Escrito 04 febrero 2008 - 11:20
Escrito 04 febrero 2008 - 11:28
jo he anat dos o tres vegades i molt be.
i la camarera una de catalana es molt guapa i simpatica.
quan torni per lleida ja hi tornare.
ja parlarem que vaigi be adeu.
visca el futbol lleidata.
pau titular del lleida.
Escrito 05 febrero 2008 - 12:20
osti, vec que la foto m'ha sortit un pel gran. si algun moderador domina li agrairia que me la reduis... ¬¬'
Escrito 05 febrero 2008 - 12:22
osti, vec que la foto m'ha sortit un pel gran. si algun moderador domina li agrairia que me la reduis... ¬¬'
Fotut sapastre.
Tot el dia al Bar...
Escrito 05 febrero 2008 - 10:47
Escrito 06 febrero 2008 - 12:06
Gran obra per a la ciutat de Lleida ha fet aquest home al fer un establiment aixi, ara ni faltarie un de F1 8)
Escrito 06 febrero 2008 - 12:26
El bar esta molt ben ambientat, jo hi vai am els amcis casi cada diumenge i entre la mitja part del partit fem futbolins :lol:
Gran obra per a la ciutat de Lleida ha fet aquest home al fer un establiment aixi, ara ni faltarie un de F1 8)
Perquè s'ompli de hooligans Alonsistes? No, gràcies.
Escrito 06 febrero 2008 - 12:29
El bar esta molt ben ambientat, jo hi vai am els amcis casi cada diumenge i entre la mitja part del partit fem futbolins :lol:
no, per a que s'ompli d'aficionats al món de la F1, poden entrar de tot, de kimi de coulthard, de qui vulguis, tal com al futbolbar.info entren gen del Barça, Madrid, Espanyol, Lleida, etc... :wink:
Escrito 06 febrero 2008 - 01:37
no, per a que s'ompli d'aficionats al món de la F1, poden entrar de tot, de kimi de coulthard, de qui vulguis, tal com al futbolbar.info entren gen del Barça, Madrid, Espanyol, Lleida, etc... :wink:
La majoria d'aficionats dels altres són gent com cal, no com la "marea azul" de l' Alonso.
Escrito 06 febrero 2008 - 01:59
La majoria d'aficionats dels altres són gent com cal, no com la "marea azul" de l' Alonso.
també hi han excepcions, jo personalment, admiro a alonso perque am 23 anys ser bicampeo mundial es per treures el barret, pero jo havia set sempre del Senna, i desde que va morir no he trobat substitut, ser de schumi ere massa avorrit`perque ho guanyava tot :lol:
Escrito 06 febrero 2008 - 03:25
també hi han excepcions, jo personalment, admiro a alonso perque am 23 anys ser bicampeo mundial es per treures el barret, pero jo havia set sempre del Senna, i desde que va morir no he trobat substitut, ser de schumi ere massa avorrit`perque ho guanyava tot :lol:
Doncs jo admiro a persones que valen la pena, no gent repugnant i prepotent com l' Alonso, que ara es fa el simpàtic, per ficar-se a la gent a la butxaca ara que té conflicte amb en Hamilton, però no serie estrany escoltar anècdotes i desprecides d'en Fernandito a la seva propia afició, després de recorrer mig món er veure'l.
Escrito 06 febrero 2008 - 05:24
Escrito 07 febrero 2008 - 02:34
Escrito 17 febrero 2008 - 02:40
La pizzeria Imola la unica tematica que te de formula 1 es el nom, perque no hi ha ni tele, es simplement una pizzeria. Jo vaig entrenar al fill del jefe de l'Imola i es un Italià, per aixo lo de Imola. i el que abans es deia bar Joel, ara es diu Carrera, i alli si que tenen a la paret el dibuix de l'home que va perdre el coll... es un frankfurt diria.
jo crec que a Lleida algo de F1 no tindrie èxit, pero a Barcelona o Madrid si 8)
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos