Ir al contenido


Foto
- - - - -

F.C. Benavent


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
154 respuestas en este tema

#141 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2008 - 10:43

Benavent 3 - 1 EFAC

Hem va agradar força l'EFAC. Espero que aquest any us puguin mantenir a Preferent ;)

#142 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 02:49

Hola,
vigileu que el Tevenet del tàrrega l`altre dia us va estripar cartells del Benavent. Ell diumenge segur que estara a Benavent perque es del racò.
Si insulte a l`arbit no u pot fer perque es de la junta. Ell al nou foro que a creat us critica a tots els del Benavent diu que els i robeu els patrocinadors. Jo us donc un salud desde cervera, A per ser tot el racò que son cuatre gats volen estripar mes cartells del Benavent i del Lleida.
Sort i segur que guanyarem, 3-1, 2 gols de Peña i un de padrones
Visca el Benavent. Per ser la pagina web del Benavent per mi es la millor de totes u han fet molt be.

Porra Benavent-Tàrrega
Benavent 3-1 Tàrrega.

#143 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 02:56

no feu cas aquest personatge, fa veure que es del cervera es de tarrega.

per culpa seva es va tancar el foro del tarrega, va intentar agredir gent de la junta directiva.

van estar a punt de ferlo fora de soci. vergonyos es la paraula.

per mi lo millor es ignoral.

soc del raco taragri i de la junta. pero animo sempre al maxim el equip amb respecte al contrari.


felicitats benavent esteu fent un gran començament.

#144 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 03:11

no feu cas aquest personatge, fa veure que es del cervera es de tarrega.

per culpa seva es va tancar el foro del tarrega, va intentar agredir gent de la junta directiva.

van estar a punt de ferlo fora de soci. vergonyos es la paraula.

per mi lo millor es ignoral.

soc del raco taragri i de la junta. pero animo sempre al maxim el equip amb respecte al contrari.


felicitats benavent esteu fent un gran començament.



Tot lo que dius es mentida, jo no soc de tàrrega, vergonya et tindria que dona fer la culpa als demes. Tu odies al Benavent que hi ha gent que m`ho a dit, i tambe vas estripa`n cartells del Lleida. De mentider res. Si es ser que ets directiu del Tàrrega has de mantindre les postures i no actuar aixi, ei preguntat a gent de tàrrega que per ser tinc familia, que han tancat per altres temes que hi havien al forum. Tu has fet quedar amb mala imatge el tàrrega dient les mentides que dius.

#145 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 03:18

no contestare al carlos perque no val la pena i nomes diu mentires.( el que tens de fer es treballar)

tinc bons amics del benavent i els desitjo lo millors possible aquesta temporada.

esperem que tarrega i benavent poguem cumplirs els objectius marcats a principi de temporada.

jo mai tinc odi ni rabia el benavent, nomes tinc rivalitat com a bon targari desitjo que el tarrega sigui el millor que benavent res mes.

molta sort i amb veiem al derbi de aquest diumenge.

#146 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 03:24

Per ser Tevenet, no m`acabo de creure que siguis directiu del Tàrrega, i si u ets, deus ser l`unic directiu que deus insultar els arbits, follons i mentides als forums i ademes el del Lleida. No m`ho crec que siguis directiu per la manera que escrius jo diria que ets un nen de 14 o 15 anys.
Els directius son molt diferents que tu. La manera que escrius no deus tindre estudis, jo no m`ho crec que siguis directiu.

#147 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 03:43

lo que tu diguis.

adeu

#148 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 05:07

Primer savem qui ets perfectament Carlos (Iribar) soci de la U.E. Tàrrega gracies a tu el foro tancat. De Cervera no ets, ets de Tàrrega mira jo no tinc re encontra teva pero nose que tens contra de nosaltres, despres de tot lo que a fet pertu joselea semble fort, jo mai te criticat atu ni al teu fill al camp no as vulgut dirnos res, despres vas foten merde de nosaltres al forum, ningu a trencat cap cartell del Benavent ni del Lleida, perque jo estave amb ell, tenim bon rollo amb aficionats del benavent, es patetic lo teu, dedicat a treballar mes, semble que estiguis tot el dia al forum fotem merda per gust, lo que ta pasat tu te las buscat nosaltres no em ficat la pota comtu procupat dels teus problemes adeu

#149 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 06:29

Hola,
vigileu que el Tevenet del tàrrega l`altre dia us va estripar cartells del Benavent. Ell diumenge segur que estara a Benavent perque es del racò.
Si insulte a l`arbit no u pot fer perque es de la junta. Ell al nou foro que a creat us critica a tots els del Benavent diu que els i robeu els patrocinadors. Jo us donc un salud desde cervera, A per ser tot el racò que son cuatre gats volen estripar mes cartells del Benavent i del Lleida.
Sort i segur que guanyarem, 3-1, 2 gols de Peña i un de padrones
Visca el Benavent. Per ser la pagina web del Benavent per mi es la millor de totes u han fet molt be.

Porra Benavent-Tàrrega
Benavent 3-1 Tàrrega.


Per començar em demanes a un privat que et sap greu el que m'has dit i acte seguit tornes criticar un forero.
Segon com m'han dit algun cop és el foro del lleida no el d'un altre equip.
A mi tan em fot si un insuta un arbitre, és més també l'increpava jo als arbitres en especial al senyor valencià Mateu Lahoz, sempre encontra del lleida.
Potser el tevenet sembla un nen per la manera d'escriure però tu no ets el Pompeu Fabra precisament....
Finalment:
NO ENTENC QUE COLLONS HI FOTS AL FORO DEL LLEIDA SI TROBES TANT FANTÀSTICA LA PAGINA DEL BENAVENT.


Pd. Enguany sí que el benavent va fort, dos de dos.
Ara a intentar superar al Llagostera que també ha començat duret...
Molta sort!!!!!!!!!!

#150 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 09:55

No entrare en discusions amb el que es diu a dalt, nomes felicitar a l'equip per el bon inici de temporada. A seguir endavant.

Salutacions a tots i sort per al derbi !!! Esperem que sigui una gran festa.

Per cert l'any passat el benavent també va fer 6 de 6 en els dos primers partits. Esperem millorar l'arrancada de la temporada passada.

#151 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2008 - 10:04

aixo mateix parlem del derbi que de ben segur sera una gran festa aficions per part dels dos equips.

sera un partit en teoria el favorit es el benavent perque a començat molt be. pero els derbis ja se saps que sempre son de molta igualtat.

molta sort a tot i esperem veure un gran partit de futbol.

esperem que el tarrega no vinguem de resaca de la fira al teatre.

jejejeje

visca benavent i ue tarrega

#152 TERMINATOR

TERMINATOR

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 51 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2008 - 03:42

el partido creo que sera igualada al ser un derbi de rivalidad.

para mi los mejores de cada equipos son.

rey i isma para el benavent i por el tarrega santi i pijuan

buena suerte a los dos equipos

#153 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2008 - 02:27

Felicitats al Benavent per el bon partit que em vist avui al municipal de Benavent, els dos equips em tingut bones ocasions per emportarnos el partit, a sigut un bon derbi, un salut dew

#154 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes

Escrito 14 septiembre 2008 - 08:36

Felicito als dos equips, esperem que el Tàrrega es recuperi i guanyi la setmana seguent a la plana al Vilafranca que avui a perdut 1-3 amb l`igualada, i el Benavent anan seguint suman punts. Per ser felicito a l`aficio del Benavent i la del Tàrrega

#155 carlos

carlos

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes

Escrito 14 septiembre 2008 - 10:37

Per ser com esta Goyo despres de la lesio, i el jugador del Tàrrega Kiko




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos