Ir al contenido


Foto
- - - - -

F.C. Benavent


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
154 respuestas en este tema

#121 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2008 - 03:43

"Amics" us fare cas.

Deixo el foro per no molestar-vos més.

Crec que son tant tristos els vostres comentaris que no val la pena seguir aqui.
Arreveure. ;)

PD: Si algun moderador pot llegir això, que esborri aquest post del fòrum per a que la imtage del Benavent no taqui el nom de la UE Lleida.

#122 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 agosto 2008 - 03:56

jojojojoj la veritat....k es pa flipa
k pase k teniu enveja els del lleida o k???
increible llegi aki certs comentaris...sobre la resta dekips d la provincia...
i si us fiken propaganda a lleida k????? no poden o k????
enga va.....

en serio k donen ganes d envia el vostre super lleida a pendre pel kul...

a kuidarse kampeons!!

#123 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2008 - 07:24

lo que li passa a ue lleida esque te enveja del benavent. i tenen certa por que el benavent els passi per damunt.

els del lleida es penses que nomes existeixen ells, no es aixi hi han mes clubs. com el benavent, balaguer, ue tarrega, alcarras, efac etcc.

sigueu mes humils i respeteu els altres equips de la provincia de lleida.

#124 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2008 - 02:26

a aficio del lleida te molta enveja al Benavent, molts seguidors no tenen respecte als altres equips de la Provincia, per historia i tot esta clar que el Benavent mai sera millor que el Lleida tampoc no ja per tant el Benavent esta fen les coses molt be te merit com un poble tan petit com Benavent del Segria les coses que esta fent, el Lleida deurie apendre tan criticar, el Tàrrega li pase no podem crea una rivalitat per enveja si ells fan les coses be millor per Lleida en general, els equips de Lleida tenim que esta units sempre contra la resta de equips de catalunya perque fora de la Povincia es tracten molt malament per els camps aixo feuvos mira no podem donar mala imatge del futbol Lleidata. Felicitats al Benavent i al president Andreu Subies, Visca el Tàrrega. Visca el Racó Targarí.

#125 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 agosto 2008 - 03:03

Lamentables i penosos comentaris...

El Lleida es un equip pobret, el Benavent encara ho és més, com la resta d'equips de la província.


Tenir por de la competéència que pot fer el Benavent al Lleida??


Seguiu adorant al Barça!

#126 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2008 - 03:53

perdona asroc j soc del espanyol no es per res no fiquis la potar amic

#127 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2008 - 04:44

Aquestos comentaris estan fora de joc.

Aqui tots dos bandols s' equivoquen.

Els que es queixen del cartells del Benavent per tota Lleida. Com podeiu tindre aquesta actitud?. Vosaltres creieu que gent de Lleida es fara soci del Benavent? Il·lusos. No es fan del Lleida per la categoria, jugadors, resultats... Com per a que es vaguin a Benavent a un equip de menys categoria, al damunt a uns 78km de Lleida... Amenaça? Ni de coña.

Els que critiqueu que en la provincia de Lleida i a més d' un equip. No hi ha 1 apart "Futbol Lleida" com a respecte aquestos equips. Apart que aneu promocionan les pagines webs d' aquestos, croniques del partit (on tothom sap com trobar-lo) Resumin aquesta web es de l' Unio Esportiva Lleida, hi ha gent que no vol competencia en una web d' altres clubs siguin de Lleida o no.

PD: Jo desitjo lo millor a tots el clubs de la provincia. Però anar anunciant la campanya de socis de cada club... en una web com aquesta. Hi ha gent que es molesta.

#128 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 agosto 2008 - 04:58

BENAVENT es a 10 minuts de lleida, i la gran mayoria de socis del benavent son de lleida capital

tenen mes de 800 socis. segons diuen per la premsa.

aixo si van amb un aires pensar- se que son mes que els altres.

en la realitat es un pobre super petit i que si el president marxa algun dia tot tornara a ser com abans.

la estructura i les iniciatives son super bones. aixo molts equip amb tenen que aprendre.

visca el futbol lleidata

#129 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2008 - 06:31

perdona asroc j soc del espanyol no es per res no fiquis la potar amic



En cap moment he comentat del equip que siguis tu en concret. I no m'importa.

Completament d'acord amb l'escrit de Nakor.


Comparar el Lleida amb el Benavent, es com comparar el Barça amb el Lleida. Els dos uns pringats.

#130 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 agosto 2008 - 07:27

BENAVENT es a 10 minuts de lleida, i la gran mayoria de socis del benavent son de lleida capital
tenen mes de 800 socis. segons diuen per la premsa.
aixo si van amb un aires pensar- se que son mes que els altres.
en la realitat es un pobre super petit i que si el president marxa algun dia tot tornara a ser com abans.
la estructura i les iniciatives son super bones. aixo molts equip amb tenen que aprendre.
visca el futbol lleidata


Tot es molt bonic cuan 1 home esta darrere ficant cuartos de la seva butxaca... Pero cuan aquest home vegui que no guanya més de lo que inverteix. Ja parlarem...

PD: Per sort nosaltres tenim a un home que inverteix sense espera cap mena de lucre.

#131 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2008 - 07:35

No sigueu ilusos, que coi voleu que es guanyi a 1ª Catalana? Tothom sap que qualsevol equip de futbol del mon (exceocions a part) son deficitaris i mes en categories baixes. Es impensable que algú guanyi calers o recuperi mes de lo invertit com dieu a 1ª Catalana.

Els companys de Tàrrega poden corroborar la meva opinió. Jo de veritat, no se que es el que no veieu a Benavent, que jo sapigui l'any passat tansols a la samarreta i pantalons portaven fins a 8 sponsors (Cocedero, Tarros & Associats, ACR, Ara LLeida, Cialven, Legend, PCB i Asisa), d'algun lloc surten i algu els busca. Si aneu al Municipal, jo pocs camps de futbol he vist amb més publicitats la veritat ... si sortissin tots de la mateixa butxaca hi hauria una publicitat única i no 200.

Per exemple el tàrrega crec que en porta en l'equipació 3 o 4. El Balaguer també, doncs el Benavent el doble.

PD: Menos mal que algú ha posat seny en aquest post la veritat, m'havia començat a espantar. Merci.

#132 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2008 - 07:45

Els companys de Tàrrega poden corroborar la meva opinió. Jo de veritat, no se que es el que no veieu a Benavent, que jo sapigui l'any passat tansols a la samarreta i pantalons portaven fins a 8 sponsors (Cocedero, Tarros & Associats, ACR, Ara LLeida, Cialven, Legend, PCB i Asisa), d'algun lloc surten i algu els busca. Si aneu al Municipal, jo pocs camps de futbol he vist amb més publicitats la veritat ... si sortissin tots de la mateixa butxaca hi hauria una publicitat única i no 200.


Clar 8, pero es l' unica font d' economia que hi ha en aquesta categoria... Pero si que estic d' acord en que teniu gent activa en aquest club. Es lo que ens falta en el nostre club.

#133 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 agosto 2008 - 11:15

El Benavent es una altre história,dins el futbol modest.
Son innovadors,gent amb ganes de fer coses,voluntat,un 10.


El Benavent es modest historicament pero el pressupost no es tant modest. Ravnic, Palau, Radulovic, Goyo, Peña... si no cobressin un bon pico no estarien pas al Benavent.


totalment dacord, i m'afegeixo també a la idea de que quan es tanqui l'aixeta... malament rai

#134 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 agosto 2008 - 06:54

Nakor, no es l'única font d'ingressos que hi ha, a banda de l'equipació, hi ha publicitat estatica, a la web, loteries, socis, entrades, ... a més us recordo que el Benavent es l'únic equip de Lleida amb un zeppelin publicitari i amb una pancarta circular en el terreny de joc els dies de partit.

Com podeu veure, els calers no surten d'una butxaca, el mèrit esta en trobar tots els patrocinis, així que lo de l'aixeta es relatiu com en tots els equips.

#135 amalia

amalia

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 agosto 2008 - 08:33

perdona asroc j soc del espanyol no es per res no fiquis la potar amic


LA POTA LA FIQUES TU,PERQUE NO TENS NI PTA IDEA DE LO QUE ES I REPRESENTA EL LLEIDA,IGUAL QUE EL TARREGA,EL BALAGUER,EL BENAVENT I CUANSEVOL EQUIP,PER ELS AFECCIONATS DE CADASCUN D´ELLS.ADEMES....................ETS SOCI DEL LLEIDA ??? SI NO ES AIXI,DEDICAT AL ESPANYOL O AL TARREGA,ABANS DE CRITICAR GENT QUE FA MOLTS ANYS QUE SON DEL LLEIDA I SI NO FOS PER NOSALTRES,JA NI HI SERIA. AU,NEN.SALUT
VISCA EL LLEIDA

#136 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 agosto 2008 - 05:42

Que els afeccionats del Lleida tenim enveja del Benavent!?!? jjaajajajajajajaaajaja!! El dia que el Benavent jugui a 2na B puja montserrat de genolls!! mare meva el que es te que arribar a sentir. Penseu una miqueta les coses abans de dir-les.. Es com si ara el barça, per no guanyar la lliga, te enveja dels del Girona per ascendir a 2na A.. Cada una que es diu es mes grossa que l'anterior.

I el super hooligan del EFAC, au calla que tu quan l'equip anava malament tu no apareixeies pel Municipal d'Almacelles! I encanvi be que et deixaves veure pel gol nord quan el play off.. :twisted:

#137 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims

Escrito 26 agosto 2008 - 08:44

Mira amalia no me toquis els collons perque vaja ruqueries que dius, jo e sigut soci el any de primera i els de segona i e anat a veure el lleida mot potser mes de lo que et penses tu, se perfectament que es el Lleida, apart que e sigut jardiner del Lleida un temps i no fotis se mes que tu del futbol lleidata tu no en tens ni puta idea sembla.

#138 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims

Escrito 26 agosto 2008 - 08:46

percert amalia jo soc de corbins, tu de termens no pues pensa amb lo que dius, igual te conect i tu tambe ami. jo fa anys que no visc a tarrega sempre volto per lleida

#139 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 mensajes

Escrito 26 agosto 2008 - 09:30

apart que e sigut jardiner del Lleida un temps i no fotis se mes que tu del futbol lleidata tu no en tens ni **** idea sembla.

lool ja deus saber mes k yo i tot :D

#140 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes

Escrito 26 agosto 2008 - 09:40

jajajaj ilerlleida takivokes... fa anys k vai a vere lefac....asta a 2na el nava a veure... te rekordo k jugaves a la bordeta i alli stava ehhh i navam dls ultims...i e viskut 2 ascensos d 2na a 1a....o sea k nse k dius xDDD

i pel lleida mei dixae veure al playoff i algun atre partit tmb ehhhhhhhhhh




3 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 3 invitados, 0 usuarios anónimos