Ir al contenido


Foto
- - - - -

F.C. Benavent


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
154 respuestas en este tema

#101 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2008 - 11:23

Si, David Camara "Romario"

Va marcar contra el Sabadell

#102 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 agosto 2008 - 07:41

Aixo va pasar exactament al Benavent - Tàrrega, amb tots els respectes al Benavent no me cau malament, es un equip de Lleida con mes a dalt millor. Al Partit contra el Tàrrega deien uns 1200 nose recor pero es imposible perque aquella tribuna no cap tanta gent com a molt uns 500 o 600 no entenc com diuen 1200, es molt exajerat, dew Tarrega i Benavent aquet any a tercera sempre.

#103 pache

pache

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 2 topics

Escrito 21 agosto 2008 - 03:32

Aixo es molt relatiu. L'any pasat quan vaig anar a jugar a Benavent al diari ficava que hi havien 800 espectadors, quan en realitat com a molt sols hi havien 300. Els hi agrada fardar a aquestos. Lo dels socis, ves a saber, pero tot el que puja baixa i cal estar preparats. Heu fitxat a Romario, oi?


L'altre dia vaig anar a Albesa a veure el triangular i hem va sorprende les declaracions d'alguns del Benavent:

-El projecte del Lleida no anirà bé, el nostre és millor, el Lleida desapareixerà i serem el primer club Lleidatà...

8O (Aquesta va ser la cara que hem va quedar)

#104 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 agosto 2008 - 08:06

Aixo es molt relatiu. L'any pasat quan vaig anar a jugar a Benavent al diari ficava que hi havien 800 espectadors, quan en realitat com a molt sols hi havien 300. Els hi agrada fardar a aquestos. Lo dels socis, ves a saber, pero tot el que puja baixa i cal estar preparats. Heu fitxat a Romario, oi?


L'altre dia vaig anar a Albesa a veure el triangular i hem va sorprende les declaracions d'alguns del Benavent:

-El projecte del Lleida no anirà bé, el nostre és millor, el Lleida desapareixerà i serem el primer club Lleidatà...

8O (Aquesta va ser la cara que hem va quedar)


Els de Benavent que diguin missa!!! A mi me la sua el F.C. Benavent i tot el que puguin fer (incluits els cartellets "baratos" que penjen per Lleida). Per mi el primer equip de futbol de les Terres de Ponent sempre, hi dic sempre (així els hi farè saber als meus fills) serà la Unió Esportiva Lleida!!!

Respecto tot el que facin i vulguin fer però a mi, me la sua el F.C. Benavent.

#105 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 2 topics

Escrito 22 agosto 2008 - 07:16

Entenc que qui va dir aquestes paraules no n'enten massa de futbol. El Benavent es a 1ª Catalana i ja esta molt per sobre de les seves possibilitats. Avui en dia tant com per instal·lacions com per història etç etç, no es pot parlar que el Benavent serà el primer equip de Lleida.

Ara bé, trobo també una falta de respecte en vers l'entitat que digueu que penjen cartellets baratos i que us la sua el que fa. Crec que el Benavent amb la seva trajectòria hauria de ser un club respectat en la província de Lleida i oblidar les comparacions odioses, per que el Benavent mai estarà al nivell que ha estat el Lleida durant tota la seva història. Això que li quedi a tothom clar.

Sincerament crec que per que algu parli més del compte, no us heu de posar a la mateixa alçada que es el que crec que heu fet.

En la vida ja se sap que sempre hi ha qui li agrada molt xarrar, pero no per això s'ens ha de posar a tots al mateix sac.

#106 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2008 - 09:46

El F.C. Benavent no només està molt per sota de la U.E. Lleida sinó que també està molt per sota d'entitats com el Balaguer o el Tàrrega. Si molt m'apureu i tinguen la història com a referent el F.C. Benavent també està molt per sota del Mollerussa (o és que el Benavent ha estat a 2a Divisió? Els de Mollerussa sí que poden dir que van arribar a ser el primer equip de la província...).

Inclús m'atreveixo a dir que el F.C. Benavent són com "los nuevos ricos" del futbol lleidatà. Uns nouvinguts que ara per ara disfruten d'una espècie d'època daurada.

Posar el F.C. Benavent a l'alçada de la U.E. Lleida és una autèntica bajanada.

Sento si l'expressió "me la sua" pot sentar malament a algú i em disculpo per haver-la fet servir però amb ella vull dir que el F.C. Benavent a mi m'importa ben poc. Futbolísticament m'importa tant com el F.C. Barcelona. Ni m'hi sento identificat ni m'importen els seus resultats.

Lo dels cartells ho trobo un xic "heavy"... "Jo sóc d'aquí, sóc del Benavent" diuen els cartells que hi ha penjats per Lleida... "Aquí" no és Benavent, "Aquí" és Lleida i Lleida és U.E. Lleida, Plus Pujol, Grup Castillo...

Tot i això penso que aquesta mena "d'intromisió" i/o "competència" no anirà gens malament a la U.E. Lleida.

#107 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2008 - 10:11

Respecto la teva opinió, evidentment que en quant a història el Benavent està a anys llum de tots aquests equips que has dit no ho nego, i es evident que s'esta vivint una época daurada i rucs seriem de no aprofitar-la. Ara lo de los nuevos ricos ... en serio, crec que pel sol fet de haver arribat on ha arribat el Benavent en els últims anys, es mereix un respecte per la resta de la gent, ja que en la província, ben pocs clubs de poblacions molt més grans han aconseguit fer el que s'ha fet.

Els calers a Benavent com ja he dit molts cops, no rajen per cap font precisament, els calers hi ha molta gent que perd molt de temps i calers propis per trobar-los. D'això jo en dic bona gestió i bon fer dels membres de la directiva.

Lo de que trobis heavy lo de la campanya, doncs també m'assembla perfecte la veritat, senyal que crida l'atenció.

#108 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2008 - 11:15

M'ha ofes moltissim la frase de la baratija dels cartells.

ANEU AL VOSTRE PUTO POBLE! Jo soc de lleida i soc de la unio esportiva.

Fins ara el benavent me la suava, com la majoria d'equips de la provincia. ARA US TINC ODI!

#109 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2008 - 11:58

En fi, es per flipar ...

Aqui també aneu de sobrats que no veguis eh? ...

Pro vaja ja us ho fareu, penso que jo no he faltat al respecte a ningu.

#110 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2008 - 12:41

Està claríssim q al Benavent li "cauen diners del cel" però s'ha de reconèixer que estan ben gestionats. Sense una bona organització i l'esforç de moltes persones akests haguessin servit de res.

Per ficar un exemple, durant moltes temporades el Mollerussa ha tingut uns pressupostos altíssims en comparació amb els altres clubs de la seva categoria i els resultats han estat pèssims.
Akest any han tornat a fer el mateix i ja veurem com els hi sortirà...

#111 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2008 - 07:00

Està claríssim q al Benavent li "cauen diners del cel" però s'ha de reconèixer que estan ben gestionats. Sense una bona organització i l'esforç de moltes persones akests haguessin servit de res.

Per ficar un exemple, durant moltes temporades el Mollerussa ha tingut uns pressupostos altíssims en comparació amb els altres clubs de la seva categoria i els resultats han estat pèssims.
<font color=red>aquest</font> any han tornat a fer el mateix i ja veurem com els hi sortirà...

El Mollerussa l'any pasat tenia, un per un, la millor plantilla de tota la preferent amb diferencia. El problema a vingut quan han anat per arreu sense entrenador, que per molt bons jugadors que tinguis, si no montes un equip..

I sobre lo del Benavent, a mi no hem sorpren per a res. Sols dir que el juvenil del Lleida els va guanyar, i que si aixi tenen que ser superiors al nostre club.. El Benavent lo que te es que ara li arriben temps de bon vent, quant es girin els vents tornaran a la regional i ningu s'enrecordara d'ells. I de pas, la prepotencia tambe sel's hi acabara..

#112 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2008 - 08:05

Si us plau ... no ens foteu a tots al mateix sac ... que hi hagi gent que no sap lo que diu, i que s'envalentonen a dir vegenades, no vol dir que tots els de Benavent siguem aixi. Suposo que a Lleida també hi deu haver gent fanfarrona com a tot arreu.

Es evident que el Benavent no es i dubto molt que sigui millor que el Lleida. Qui no vegui això es que té un pa a cada ull.

#113 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2008 - 09:58

Si us plau ... no ens foteu a tots al mateix sac ... que hi hagi gent que no sap lo que diu, i que s'envalentonen a dir vegenades, no vol dir que tots els de Benavent siguem aixi. Suposo que a Lleida també hi deu haver gent fanfarrona com a tot arreu.

Es evident que el Benavent no es i dubto molt que sigui millor que el Lleida. Qui no vegui això es que té un pa a cada ull.

Al Lleida precisament tenim lo mateix.. pero al reves. Nosaltres ens tirem pedres a la nostra propia teulada. Evidentment que mai es pot ficar tothom en un mateix sac, a tot arreu hi ha de tot, pero tampoc hem pots negar que de uns anys cap aqui les aficionats del Benavent i, en general, el Benavent com a club, s'han tornat molt molt prepotents. Esta be que es tregui pit amb orgull quan el teu club va be, pero fa pena pensar que la gran majoria d'aquesta gent que ara tan fanfarroneja, quan l'equip estava a 3era regional no anava al camp ni sabia que tenien un equip al poble.

#114 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2008 - 10:53

fa pena pensar que la gran majoria d'aquesta gent que ara tan fanfarroneja, quan l'equip estava a 3era regional no anava al camp ni sabia que tenien un equip al poble.


En això estem d'acord, segurament l'autor de les paraules que heu anomenat abans deie ser al sofa de casa seva mentre altres passavem fred a camps com Algerri, Juncosa, Montoliu, Gardeny, ...

Lo de la prepotència ... doncs no se en quin sentit us referiu, potser algun cop però tampoc crec que sigui la tónica dominant, de fet quan erem a 2ª Regional i 1ª també hi havie clubs que ens tractaven amb prepotència per el seu major pressupost, millor equip etç, suposo que tothom a la seva manera ho es en algun moment. de fet frases com "Aneu al vostre puto poble" també m'assemblen prepotents, però vaja jo intento sempre respectar totes les opinions.

Jo entenc que la gent que es del Lleida no es senti identificada amb el Benavent, de fet es lógic i normal, si jo fos del barça no hem sentiria identificat amb l'europa per exemple. Crec que son dos camins molt diferents els de tots dos clubs i així es com s'hauria d'entendre per tothom. Algu ha parlat de competencia per dalt, però més aviat diria jo que es un complement a l'esport lleidatà no competència. Hi havie hagut algun altre club del Segrià a 1ª Catalana? Aprofitem-ho.

#115 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2008 - 03:44

Trobo ridicul comparar, hores de ara, Benavent i Lleida. Es com comparar el Fraga amb el Barça. Son 2 coses totalment diferents i que es poden complementar. El Lleida es un equip historic a la provincia, amb moments dorats a l'elit del futbol nacional i moments de mes tristesa, pero un club que sempre a sigut professional i amb gran renom dins l'estat. El Benavent es el club de moda de la provincia, model de com fer les coses ben fetes tenin els estris i es un representant mes de les terres de Lleida a Catalunya. Si despres cau millor o pitjor, ja es una altra historia pero les realitats actuals son aquestes.

#116 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2008 - 04:20

Dijous passat :

Borges 0 - Benavent 1 (min.89, Padrones)

#117 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2008 - 05:43

Estem d'acord doncs Ilerlleida ;)

#118 TERMINATOR

TERMINATOR

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 51 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2008 - 10:58

M'ha ofes moltissim la frase de la baratija dels cartells.

ANEU AL VOSTRE PUTO POBLE! Jo soc de lleida i soc de la unio esportiva.

Fins ara el benavent me la suava, com la majoria d'equips de la provincia. ARA US TINC ODI!


SOC DEL BEANAVENT I TU???

el benavent va de prepotente i xuleria, se piensan que son algo importante.

que sepan que todavian son el quarto equipo del la provincia.

algun dia quando el subies se vaya, volveran a donde estavan jugando contra el corbins etc....

propongo que sacemos de nuestras calles de lleida, la propaganda del benavent.

no hace nada aqui. ayer unos colegas me dijieron que alguien sacava los carteles del benavent, en una frase: ja els i esta be.

#119 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 agosto 2008 - 12:43

Home, que el Benavent fiqui cartells propagandistics per Lleida no es algo criticable, es suposa que el Lleida tambe tindria que fer campanya mes enllà de Torrefarrera, una altra cosa es la repercucio que te. Tot i que si que fot rabia, la veritat.

#120 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes

Escrito 24 agosto 2008 - 02:54

Ei perque no agafeu els vostres cartellets que heu penjat per lleida i els penjeu al vostre p*** poble !

Com ara benavent és un poble on tot descendent de la repoblació andalusa per 15 kilets ha pogut tenir el seu chaletet aqui ya van de sobrats.

Ei, compreuse un foro, no vingueu aqui a vacilar de club de pacotilla.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos