Ir al contenido


Foto
- - - - -

Josemi


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
16 respuestas en este tema

#1 solilluna

solilluna

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2007 - 03:37

Bones a tothom!!! Feia molt temps q no escrivia aqui pero q sapigueu q estic registrada de fa molt temps a la web.
Tinc la curiositat de saber on para ara l'exjugador del LLeida Josemi. A mi em va agradar molt quan va estar al lleida. Se q la temporada pasada va estar al Granada pero ara no se on deu jugar.

Salutacions
:D

#2 Rising

Rising

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 88 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2007 - 03:41

Si no estic equivocat encara esta al Granada :wink: .

#3 solilluna

solilluna

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2007 - 04:06

Si no estic equivocat encara esta al Granada :wink: .


pues jo crec q no, q va marxar. A veure si algú ens treu de dubtes :wink:

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 septiembre 2007 - 04:39

segons la web del granada encara segueix alli juntament amb el devanter mes golejador i carismatic que ha pasat pel lleida O'Rei RAMON!

#5 solilluna

solilluna

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2007 - 05:20

segons la web del granada encara segueix alli juntament amb el devanter mes golejador i carismatic que ha pasat pel lleida O'Rei RAMON!


ah pues ja sou 2 contra 1 :lol: aixi si q crec q esta al granada :wink:

#6 Rising

Rising

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 88 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2007 - 07:49

segons la web del granada encara segueix alli juntament amb el devanter mes golejador i carismatic que ha pasat pel lleida O'Rei RAMON!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
¡Que gran Ramon!

#7 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 17 septiembre 2007 - 09:39

jo crec que està en un centre de desentoxicació...

#8 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2007 - 03:48

RAMOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNN EL millor davanter de tota la historia del Lleida!

#9 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2007 - 09:27

Al ramon al camp del Lleida men enrecordo que li cantavem "Dale Ramon,Dale Ramon" jaja

#10 solilluna

solilluna

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 octubre 2007 - 02:56

eii!!! q acabo de llegir q Josemi es va retirar!! Aqui ho teniu, http://www.uelleida....ez-ruiz-josemi/


Algú sap el motiu de la seva retirada??[/url]

#11 lasaosa7

lasaosa7

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 octubre 2007 - 07:09

La retirada no és correcta. La 2006/07 va jugar al Granada a 2B.

#12 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 octubre 2007 - 12:09

eii!!! q acabo de llegir q Josemi es va retirar!! Aqui ho teniu, http://www.uelleida....ez-ruiz-josemi/


Algú sap el motiu de la seva retirada??[/url]

uhmm.. jo esq soc mooooolt malpensat.. pero molt molt.. i ficats a malpensar... una persona que segons diu feia temps que estava registrada.. i fins ara de repen no li a donat per escriure.. i no tan sols escriure, sino de formular una pregunta sobre un jugador que fa anys i anys que va martxar del Lleida i que no venia a compte... i casualment ens apareix amb un link on podem trobar una nova web del Lleida.. del senyor Ramiro Rafart potser????? ui.. esq soc molt molt malpensat, ho reconec! aix aquesta propaganda subliminal... :twisted:

#13 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 octubre 2007 - 12:13

eii!!! q acabo de llegir q Josemi es va retirar!! Aqui ho teniu, http://www.uelleida....ez-ruiz-josemi/


Algú sap el motiu de la seva retirada??[/url]

uhmm.. jo esq soc mooooolt malpensat.. pero molt molt.. i ficats a malpensar... una persona que segons diu feia temps que estava registrada.. i fins ara de repen no li a donat per escriure.. i no tan sols escriure, sino de formular una pregunta sobre un jugador que fa anys i anys que va martxar del Lleida i que no venia a compte... i casualment ens apareix amb un link on podem trobar una nova web del Lleida.. del senyor Ramiro Rafart potser????? ui.. esq soc molt molt malpensat, ho reconec! aix aquesta propaganda subliminal... :twisted:


:lol: :lol:

#14 solilluna

solilluna

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 octubre 2007 - 09:51

eii!!! q acabo de llegir q Josemi es va retirar!! Aqui ho teniu, http://www.uelleida....ez-ruiz-josemi/


Algú sap el motiu de la seva retirada??[/url]

uhmm.. jo esq soc mooooolt malpensat.. pero molt molt.. i ficats a malpensar... una persona que segons diu feia temps que estava registrada.. i fins ara de repen no li a donat per escriure.. i no tan sols escriure, sino de formular una pregunta sobre un jugador que fa anys i anys que va martxar del Lleida i que no venia a compte... i casualment ens apareix amb un link on podem trobar una nova web del Lleida.. del senyor Ramiro Rafart potser????? ui.. esq soc molt molt malpensat, ho reconec! aix aquesta propaganda subliminal... :twisted:



Jo no se ni qui es aquest tal ramiro rafart. Unicament vaig formular fa uns dies una pregunta sobre on pot estar ara el Josemi, no se q hi ha de dolent.Ha donat la coincidencia q Dissabte em va semblar veure al Josemi per lleida i vaig buscar informacio d'ell per internet i em vaig trobar amb el link q hi vaig possar. A mes, pots mirar al meu prefil q fa temps q estic registrada.I de q no venia a compte... , aquest apartat es per parlar d'EX jugadors del lleida, no?? No se q dius de propaganda subliminal, en serio no entenc res 8O. Si m'ho expliques...

#15 solilluna

solilluna

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 octubre 2007 - 09:52

La retirada no és correcta. La 2006/07 va jugar al Granada a 2B.


ja, aixo tb em va extranyar a mi.

#16 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 08 octubre 2007 - 10:21

Lo últim que se sap es que aquest estiu desprès de ser baixa al Granada estava entrenant al Binissalem de tercera balear i tenia ofertes d'aquest equip i del Constancia d'Inca.

#17 solilluna

solilluna

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 octubre 2007 - 10:29

Lo últim que se sap es que aquest estiu desprès de ser baixa al Granada estava entrenant al Binissalem de tercera balear i tenia ofertes d'aquest equip i del Constancia d'Inca.


gracies per la informacio :wink:




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos