Ir al contenido


Foto
- - - - -

Foro Futbolme


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
13 respuestas en este tema

#1 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 04:20

Sisplau registreuvos al foro de futbolme tenim que donar pinya i escriure molts post alli en la seccio de 2b grup 3 Força Lleida :wink:

http://www.futbolplu....php?board=79.0

#2 verd

verd

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 04:16

Quina copiada més gran del foro aquest:

http://uetarrega.sup...ce6797a0a197da3.

En el portal de l'equip de l'adreça ja parlem de tots els grups, a més de d'altres esports, rumors, futbol extranjer, vídeos y música
A més tenim cada dia la informació metereològica que no tenen gaires webs.
Sí pots entrar a xafardejar de tots els equips però que cadascú estigui registrat al seu equip, no cal foro, ja cada equip té el seu, encanvi al de l'adreça és més divertit perque cadascú comparteix informació dels altres equips de la categoria.
Ara si no t'agrada el portal, torna alli on has demanat, però a mi el portal que he possat ja em fa riure bastant, ara mateix la gresca esta amb el " vell amic " el sr. betulián :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#3 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 10:12

dons si el foro de ue tarrega esta molt be i es pot parla de tots els equips que vulguis, i altres temes i la seccio de meterologia que no la te cap foro es molt guay.

abans de futbolmeque es un foro molt aburrit m´agrada molt mes el foro de ue tarrega sincerament.

asi qui vulgui parla amb el prepoten de betulian esta al foro ha tocar els collons fins que men cansi li dire que marchi o el foto fora.

http://uetarrega.superforos.com/

#4 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 10:36

Copiada que vols dir? :roll:

#5 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 10:42

Sí, el responsable del Portal Futbolme, purulan x diferents webs d'internet, va arribar a parar al Portal de la U.E. Tàrrega,i li va agradar tant que va pensar en copiar el format i traslladaru a la seva web.

Au venga va :lol: :lol: :lol:

#6 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 17 agosto 2007 - 11:03

dons si el foro de ue tarrega esta molt be i es pot parla de tots els equips que vulguis, i altres temes i la seccio de meterologia que no la te cap foro es molt guay.

abans de futbolmeque es un foro molt aburrit m´agrada molt mes el foro de ue tarrega sincerament.

asi qui vulgui parla amb el prepoten de betulian esta al foro ha tocar els collons fins que men cansi li dire que marchi o el foto fora.

http://uetarrega.superforos.com/


Tevenet = verd

te descubert

#7 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 agosto 2007 - 11:05

dons si el foro de ue tarrega esta molt be i es pot parla de tots els equips que vulguis, i altres temes i la seccio de meterologia que no la te cap foro es molt guay.

abans de futbolmeque es un foro molt aburrit m´agrada molt mes el foro de ue tarrega sincerament.

asi qui vulgui parla amb el prepoten de betulian esta al foro ha tocar els collons fins que men cansi li dire que marchi o el foto fora.

http://uetarrega.superforos.com/


Tevenet = verd

te descubert

Si?

#8 verd

verd

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2007 - 12:09

dons si el foro de ue tarrega esta molt be i es pot parla de tots els equips que vulguis, i altres temes i la seccio de meterologia que no la te cap foro es molt guay.

abans de futbolmeque es un foro molt aburrit m´agrada molt mes el foro de ue tarrega sincerament.

asi qui vulgui parla amb el prepoten de betulian esta al foro ha tocar els collons fins que men cansi li dire que marchi o el foto fora.

http://uetarrega.superforos.com/


Tevenet = verd

te descubert



Sentiment, per motius que no venen al cas, et diré que el verd no és el Tevenet, no sóm la mateixa persona,ara que millor que no investiguis gaire qui és el verd perquè si mai ho descobreixes del cop que t'enduràs no podràs tornar a seure mai a una cadira,
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , és broma, per cert, bon portal el de l'alcarràs.
Balafiero amb el comentari tens tota la raó i no sé de que t'extranya?

#9 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2007 - 01:19

jo el verd jajaja, quin chiste que pase que fa enveja que tingui un `portal de ue tarrega o que. a que ve aixo ara. primer tot jo he dit la veritat,

el foro de futbolme esta molt limitat alhora de parla i de enviar missatge i poderse regristra vaig tarda tres mesos, i no hi gaire moviment de usuaris, trobo a falta molt foro de futbol catalunya aixo si es foro.

#10 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2007 - 01:21

QUI MIRIN LA IP DEL TEVENET I VERD I VEUREU COM NO SOC EL VERD.

SOC EL TEVENET I PUNTO.


ALGU EM VOL DIR ALGO QUE DIGUI AL MESSENGER.


JOSEP_CANOSA@HOTMAIL.COM

#11 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2007 - 01:21

QUI MIRIN LA IP DEL TEVENET I VERD I VEUREU COM NO SOC EL VERD.

SOC EL TEVENET I PUNTO.


ALGU EM VOL DIR ALGO QUE DIGUI AL MESSENGER.


JOSEP_CANOSA@HOTMAIL.COM


Escriu amb minúscules!!!!

#12 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 18 agosto 2007 - 04:18

jo el verd jajaja, quin chiste que pase que fa enveja que tingui un `portal de ue tarrega o que. a que ve aixo ara. primer tot jo he dit la veritat,

el foro de futbolme esta molt limitat alhora de parla i de enviar missatge i poderse regristra vaig tarda tres mesos, i no hi gaire moviment de usuaris, trobo a falta molt foro de futbol catalunya aixo si es foro.


Com tinc que tindre enveja del portal de ue tarrega (per cert es un forum i prou no te cap portal, per tant no es un portal :wink: ) si jo en tinc un del FC Alcarràs, per cert havere si ens informes sobre la ue tarrega al forum del alcarras :wink:

Ah i perdo per la confusió sobre el verd :lol:

#13 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2007 - 04:40

aixi hu fare quant pugui, perdona no volia enfadar pero algun forero aqui.
m´ha faltat el respecte perdona moltes gracies als de alcarras.

sentiment blau passare potser dema i vosaltres tambe podeu passar.

per comentar la plantilla i resultats de amistosos.

PD: si algu li quedat algun dubte que m´hu digui .

per cert el forero verd es usuari del foro de ue tarrega

li agrada bastant al foro per aixo abans ha dit aixo.

perdoneu les disculpes si algu s´ha enfadat a mi.

tens rao no es un portal es foro hi ha esta.

primer de tot perque nose com se fa per fer un portal.

si algun em vol ayuda que mu digui, jo faig el que puc.

#14 verd

verd

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2007 - 09:34

Jo espero al sentiment blau que ens expliqui els partits al portal del tarrega o foro, = igual :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Però només al sentiment sk sino ho conta el sentiment amb sentiment no mola :lol: :lol: :lol: , és broma!!!!




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos