Ir al contenido


Foto
- - - - -

Benavent 4-0 Lleida Juvenil


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#21 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2007 - 08:08

avui en jugat un partit amistos el borges contra el benavent amb un resultat de 0-9 a favor del benavent

pobre brges quina pallisa


Que vols feri es un primera catalana! el benavent

#22 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2007 - 08:57

avui en jugat un partit amistos el borges contra el benavent amb un resultat de 0-9 a favor del benavent

pobre brges quina pallisa


Que vols feri es un primera catalana! el benavent

tot i aixo no es normal el resultat.. Jo l'any pasat amb el Torrefarrera vaig jugar al camp del Balaguer i sols vam perdre 3-1, o contra el mateix Benavent i vam perdre pel mateix resultat. Quan ho eh vist al diari eh alucinat bastant.. Se que el Borges a canviat de entrenador i que li faltaven jugadors, pero nose.. deunido que te'n fotin 9. Pero sent pretemporada, aixo no es gents orientatiu.. El dia 15 jugo jo al camp del Benavent, aviam si ens fotran a naltres 10 i tindre que tragarme lo dit! :lol:

#23 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2007 - 10:48

avui en jugat un partit amistos el borges contra el benavent amb un resultat de 0-9 a favor del benavent

pobre brges quina pallisa


Que vols feri es un primera catalana! el benavent

tot i aixo no es normal el resultat.. Jo l'any pasat amb el Torrefarrera vaig jugar al camp del Balaguer i sols vam perdre 3-1, o contra el mateix Benavent i vam perdre pel mateix resultat. Quan ho eh vist al diari eh alucinat bastant.. Se que el Borges a canviat de entrenador i que li faltaven jugadors, pero nose.. deunido que te'n fotin 9. Pero sent pretemporada, aixo no es gents orientatiu.. El dia 15 jugo jo al camp del Benavent, aviam si ens fotran a naltres 10 i tindre que tragarme lo dit! :lol:



No es massa normal, pro s`ha de pensar que fa 1 setmana que entrena el borges, i que l`entrenador encara no hi és ja que està de vacances, i ahir només disposavem de 14 jugadors, tenint en compte tot això crec que el resultat es just.
A part de la qualitat de la plantilla del Benavent.L`any passat tb vam jugar sent més gent i vam perdre 1.2 nomes.

Crec que el Benavent farà coses importants aquesta temporada i pel que fa al Borges això espero que no serveixi, ja que ere el primer partit de pretemporada.

#24 lektor

lektor

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 12:31

Doncs jo ho trobo totalment normal. Un equip que porta 2 sessions d'entrenament que afronta un partit amb 15 jugadors ja que li'n falta 10 per lesions i vacances contra un equip que porta 2 setmanes d'entrenaments havent fet 3 amistosos sent de 2 categories superiors i tenint molts canvis, jo, ho trobo molt normal el resultat. És més, me l'esperava. Jo el que no trobo normal és q la gent no trobi normal (valgui la redundància) el resultat d'ahir, però ho respecto.
Ara, estic convençut que fem un amistós a l'alçada que el vam fer la temporada passada (1-2) i el Borges no perd per més de 2 gols de diferència.
Ivars 0- Mollerussa 9 (diferència tb de 2 categories). Uns "semi- professionals" i els altres semi- amateurs. Resultat totalment normal (per mi clar).

#25 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2007 - 09:25

No se li ha de donar mes importanvia de la que te, es un partit amistos de pretemporada. No es poden treure conclusions per cap de les dos bandes. Sort a tots dos equips aquesta temporada.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos