Ir al contenido


Foto
- - - - -

La "mala sort" de rangel


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
22 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 12:19

Primer comensa de tercer porter que ja es estrany que un equip tingui 3 porters la majoria en tenen 2. Doncs un dels dos porters te problemes am el passaport i comensar a anar convocat. Despres el porter sergio aragoneses te un cancer i en comptes de dir doncs tenim 2 porters doncs no, es fitxa falcon porter que ja a debutat am latletic de madrid i continua sent el tercer porter, perque el van fitxar pos? si ja sabien que no es porter de segona a (que u sabem tots) perque el fitxen? hagues pogut anar a un segona b on potser no hagues set titular pero tindria alguna opcio mes de jugar

#2 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 12:21

Doncs jo crec que per Segona A, es util.

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 12:57

Doncs jo crec que per Segona A, es util.


jo crec que no xD

#4 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 07:52

Doncs jo crec que per Segona A, es util.


Pos com no sigo per portar aigua als antrenos.........
L'any passat vam sofrir molts problemes a la porteria tant per part de Rangel com de l'Edu, 2 paios que han demostrat que no valen a segona.

#5 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 09:04

Doncs jo crec que per Segona A, es util.


Actualment rangel no seria titular ni al barbastro que esta en descens per baixar a tercera, perque serie suplen? perque alli i a edu molt millor porter que ell

#6 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 09:17

Doncs jo crec que per Segona A, es util.


Pos com no sigo per portar aigua als antrenos.........
L'any passat vam sofrir molts problemes a la porteria tant per part de Rangel com de l'Edu, 2 paios que han demostrat que no valen a segona.


Ami el edu m'asembla un porter vàlid

#7 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 09:57

Ni Edu ni molt menys Rangel hem donarien seguretat amb un equip que jugues a 2a.

#8 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 02:22

Lo ficharon porque el director " Subirats " es amigo personal del propio Rangel dado su pasado valencianista.

#9 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 02:51

si Rangel a anat a les seleccions espanyoles yo crec que es per algo

#10 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 02:59

Doncs jo crec que per Segona A, es util.


Actualment rangel no seria titular ni al barbastro que esta en descens per baixar a tercera, perque serie suplen? perque alli i a edu molt millor porter que ell


Si, ami també m'agradava més edu que rangel

#11 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 03:46

Doncs jo crec que per Segona A, es util.


Actualment rangel no seria titular ni al barbastro que esta en descens per baixar a tercera, perque serie suplen? perque alli i a edu molt millor porter que ell


I perquè seria suplent en el Barbastro??
Aquí al Lleida, dos temporades, M.Rubio, a Edu, el va enviar 2 cops a la banqueta.

#12 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 06:21

El Edu era un gran porter!!1 el que pasa que va fer dos cagades i l'entrenador ja el va enviar a la banqueta pero era un gran porter.... recordo grans intervencions seves i moltes paradas que ens van donar mols punts... crec que seria un porter valid per al Lleida (sols cal veure el partidas que va fer el dia que va anar el lleida al camp del Barbastro). De Rangel poc a dir. Valid per a segona B

#13 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 06:34

Doncs jo crec que per Segona A, es util.


Actualment rangel no seria titular ni al barbastro que esta en descens per baixar a tercera, perque serie suplen? perque alli i a edu molt millor porter que ell


I perquè seria suplent en el Barbastro??
Aquí al Lleida, dos temporades, M.Rubio, a Edu, el va enviar 2 cops a la banqueta.


Edu va tenir tota la primera volta del primer any i vam aconseguir estar a la zona mitja alta, va arribar rangel i vam acabar amb 50 punts justet amb la 15ena plasa.

El segon any rangel va ser titular molt mes que edu i aixi ens va anar

Es pot dir que lany que va jugar mes edu ens vam salvar i lany que va jugar mes rangel vam baixar. Casualitat? no ho se pero rangel la va cagar bastant mes inclus el teu amic Vidal volia fer jugar edu pero abans del primer partit es va lesionar i al final vam fitxar un altre porter perque no sen fiava massa. I ja no et dic tot el que a fet edu a segona b amb el lleida perque llavors la balansa explotaria de la diferencia d'ambduos porters. Tambe es pot recorrer al topic el edu va ser el porter de lascens i el rangel del descens.

#14 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 07:07

Doncs jo crec que per Segona A, es util.


jo crec que no xD


Exactement :lol: .Rangel ni molt menys donava seguretat ni res que se li assembli.Com més lluny del Lleida millor :lol:

#15 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2007 - 07:08

La veritat es que el Vidal no va confiar gens en el Rangel, ja que enseguida va demanar que fitxessin a un altre porter per als ultims 4 partits, el tal Miguel...
Suposo que aixo deuria ser molt humiliant pel Rangel, no?

#16 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2007 - 07:30

Rangel es una cazamoscas y la prueba es lo que le esta pasando. Repito esta en el Hercules porque es amigo de Javier Subirats , director deportivo de dicho club.

#17 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2007 - 07:40

Rangel es una cazamoscas y la prueba es lo que le esta pasando. Repito esta en el Hercules porque es amigo de Javier Subirats , director deportivo de dicho club.


Ni que lo digas :lol:

#18 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2007 - 07:51

Per mi rangel tenia partits molt bons i daltres que no i crec que podria jugar a segona A

#19 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2007 - 12:17

Doncs jo crec que per Segona A, es util.


Actualment rangel no seria titular ni al barbastro que esta en descens per baixar a tercera, perque serie suplen? perque alli i a edu molt millor porter que ell


u dubto sinserament lo que dius, al contrari jo penso que el edu si que no serveix ni pel pitjor equip de 2B

#20 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2007 - 01:59

RANGEL,un dels grans culpables del descens :evil:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos